Tarta cu ciocolata si portocale

20140204-194226.jpg

Astăzi am avut o pofta nebuna de ciocolata. Dar parca nu as fi mâncat ciocolata goală așa ca am decis sa fac o tarta cu ciocolata foarte rapida si ușoară.

Ingrediente:
200 gr unt
200 gr ciocolata amăruie
5 oua
100 gr zahăr
O lingurița coji de portocale

Am pus untul la topit împreuna cu zaharul dupa care le-am lăsat sa se răcească.
Între timp am mixat ouăle cu zaharul si cojile de portocale timp de 10 minute pana se topește zaharul. Am adăugat ciocolata topita si am amestecat cu o paleta de sus in jos.
Am turnat compozitia într-o forma de tarta din silicon si am introdus-o in cuptorul preincalzit. Am lăsat-o cam 30 min la foc potrivit. Este gata atunci cand mișcați de forma si compozitia nu mai este ca un lichid.

Tarta se lăsa la răcit in frigider peste noapte sau măcar 3-4 ore dacă nu aveți răbdare pana dimineața.

Un gând despre “Tarta cu ciocolata si portocale

Lasă un răspuns

