Briose din dovlecei

IMG_3078

Briosele din dovlecei reprezinta un aperitiv deosebit.Noua ne plac foarte mult dovleciorii…nu cred ca am ratat vreun mod de preparare alacestora.
Aceste briose imi plac foarte mult pentru ca putem sa le mancam si noi si pitica.Ea a mancat acest fel de briose incepand cu varsta de 10 luni.

Ingrediente:

200 gr dovlecei
100 gr branza proaspata de vaci
50 gr piept de pui
50 gr faina
50 gr iaurt.

Pentru inceput spalam pieptul de pui si il punem la fiert.
Dovleceii ii curatam de coaja,ii spalam si iidam pe razatoarea mare.Ii stoarcem bine de apa,ii punem intr-un bol si adaugam branza(eu am pus branza proaspata de vaci pentru ca a mancat si pitica dar puteti pune orice fel de branza sau cascval),pieptul de pui fiert si tocat marunt,faina si iaurtul.Amestecam toate ingredientele si cu o lingura umplem formele de briose.Eu folosesc forme de briose din silicon pentru ca nu mai necesita ungere cu unt sau cu ulei si briosele coapte se desprind foarte usor,fara sa se rupa.Formele trebuieumplute bine pentru ca aceste briose nu auagent de crestere si nu au din ce sa isi mareasca volumul.Din aceasta cantitate mie mi-au iesit 6 briose.

Lasă un răspuns

