Bilute din blat de tort

DSC00456

Daca va intrebati ce faceti cu resturile de blat si crema de la torturi iata o idee foarte buna:bilute.Eu am facut ieri Tortul spirala si mi-au cam ramas din toate asa ca am pus de niste bilute(vreo 20 la numar).
Cantitatile la ingrediente sun cu aproximatie,in functie de ce va ramane.

Ingrediente:

200 gr blat(la mine a fost amestecat si de vanilie de la rulada si de cacao)
150 gr crema(de ciocolata a fost la mine)
4 biscuiti
100 ml lapte
50 gr nuci pisate
esenta de rom
2 lingurite coji de portocala la borcan
50 gr cacao
10 gr zahar pudra

Dam bucatelele de blat prin masina de tocat carne,prin sita mica.
Le punem intr-un castron si adaugam peste ele crema.biscuitii sfaramati.laptele,nucile pisate,esenta de rom si cojile de portocala.Mestecam bine cu o lingura si dam compozitia la frigider jumatate de ora.
Amestecam cacaoa cu zaharul pudra intr-un castronel.
Scoatem castronul in care avem compozitia din frigider si,cu mana,formam bilute pe care le dam prin cacao.Eu am pus putin zahar in cacao pentru ca, daca punem mult ,bilutele se vor umezi si vor lasa zeama.
DSC00455

Un gând despre “Bilute din blat de tort

  1. Pingback: Mini tortulete roz | Sam's Recipes

Lasă un răspuns

