Tarta inteligenta cu cacao

DSC00370

Imi place sa fac prajitura desteapta atunci cand ma grabesc dar vreau un desert spectaculos.
Asa s-a intamplat si astazi cand,pe la pranz s-au anuntat musafiri pentru seara,si am decis sa fac prajitura desteapta.Doar ca,in timp ce pregateam ingredientele,m-am gandit sa o modific putin:am inlocuit o parte din faina cu cacao si am pus-o la copt in forma de tort…am fost foarte inspirata cand am luat aceste decizii pentru ca a iesit o tarta delicioasa,foarte apreciata de musafiri si care s-a terminat cat ai clipii.

Ingrediente:

600 ml lapte
100 gr unt
4 oua
120 gr faina
50 gr cacao
50 ml cafea tare
150 gr zahar

A
Topim untul si il lasam sa se raceasca.
Separam ouale,albusurile le batem spuma si le punem la frigider.Galbenusurile le mixam cu zaharul pana cand acesta se dizolva si obtinem o crema pufoasa.Adaugam untul topit si cafeaua si continuam sa mixam.Faina impreuna cu cacaoa le cernem si le adaugam peste compozitia de galbenusuri cu zahar continuand sa mixam.
Adaugam albusurile spuma si mestecam de jos in sus cu o spatula de aceasta data.
Compozitia obtinuta o turnam intr-o forma de tort cu diametrul de 22 cm si o tam la cuptor la foc mediu pentru 40-50 de minute.
Lasam tarta sa se raceasca in forma,dupa care o pudram cu zahar si o taiem.

Un gând despre “Tarta inteligenta cu cacao

Lasă un răspuns

