Aspic de legume in forma de ou

DSC00847
Daca vreti un aperitiv spectaculos si foarte usor de facut va recomand aspicul in forma de oua.Eu am facut aceasta reteta pentru a doua zi de Paste, cand am avut petrecerea de 1 an a fetitei mele si a fost unul dintre cele mai apreciate aperitive.
Am facut 30 astfel de oua asa ca ingredientele sunt pentru aceasta cantitate.

Ingrediente:

500 ml supa de legume
40 gr gelatina
300 gr sunca presata
300 gr porumb din conserva
300 gr mazare din conserva
2 ardei grasi rosii

Cojile de oua am inceput sa le strang cu o saptamana inainte de a face aspicul deoarece aveam nevoie de mai multe.Am procedat in felul urmator:am spalat foarte bine ouale,in cap am facut o gaura cam de 1,5-2 cm prin care am scos continutul oului.Am spalat interiorul oului cu apa rece,cu grija sa nu sparg coaja dupa care am pus-o cu gaura in jos la uscat pe un prosop.
Gelatina o punem la muiat in 100 ml supa dupa care o introducem 10 secunde in cuptorul cu microunde si mestecam pana cand aceasta este dizolvata.Adaugam gelatina peste restul de supa.
Sunca si ardeiul gras le taiem cubulete mici.
Luam cojile de oua si prin gaura facuta le umplem in ce ordine dorim cu sunca,ardei,mazare si porumb.Dupa ce le-am umplut pe toate turnam supa cu gelatina in fiecare coaja de ou si le dam la rece pana a doua zi.Eu le-am pus in cartoane de oua de carton si le-am dat la frigider.
A doua zi se decojesc cu grija.
DSC00849

Lasă un răspuns

