Spaghete de primavara cu spanac

DSC00419

Ingrediente:
200 gr spaghete
50 gr sunca afumata
3 fire usturoi verde
200 gr spanac proaspat
100 gr smantana grasa
100 gr parmezan
sare
piper
busuioc

Fierbem pastele conform instructiunilor de pe ambalaj.
Spalam spanacul si il oparim 5 minute in apa clocotita,apoi il tocam marunt.
Sunculita afumata o taiem cubulete si o calim 2-3 minute in tigaie.Daca sunculita nu este grasa puteti adauga o lingura de ulei de masline.Eu nu am pus ulei pentru ca sunculita mea avea cateva randuri de slaninuta si nu a necesitat grasime suplimentara.
Adaugam usturoiul verde taiat fin peste sunculita si mai calim inca 1-2 minute.Adaugam si spanacul tocat si mai lasam 10-15 minute pe foc.Nu e nevoie sa adaugam apa sau alt lichid deoarece spanacul are apa in el de cand l-am oparit.
Dupa ce am calit si spanacul adaugam smantana si dupa 5 minute oprim aragazul.Condimentam cu sare si piper.
Spaghetele fierte le trecem prin jet de apa rece,le scurgem bine de apa si le punem in tigaie peste sos.
Amestecam bine spaghetele cu sosul,punem pe farfurie si servim cu parmezan ras si busuioc proaspat taiat.

Lasă un răspuns

