Ciorba cu verdeturi de primavara

DSC00567

Ieri am fost la piata si am cumparat o gramada de verdeturi de primavara.Poti combina in mii de feluri aceste verdeturi astfel incat in fiecare zi sa ai o delicioasa mancare usoara si energizanta.Si cel mai mult ma bucur ca pitica mea de un an a acceptat foarte bine toate verdeturile.

Ingrediente:

1 legatura loboda rosie
1 legatura macris
100 gr spanac
50 gr leurda
3 fire ceapa verde
2 linguri ulei
1 ou
sare
piper

Am spalat toate verdeturile si le-am curatat de codite(nu e obligatoriu dar mie imi place sa ramana doar frunzele).
Macrisul impreuna cu spanacul le-am oparit 5 minute in apa clocotota apoi le-am tocat marunt.
Ceapa verde tocata marunt am calit-o 5 minute in 2 linguri de ulei apoi am adaugat macrisul , spanacul si loboda impreuna cu leurda taiate tot marunt.Am acoperit cu zeama ramasa de la oparirea spanacului si macrisului si am completat cu apa pana la 2 litri.
Am lasat ciorba sa fiarba 30-40 de minute,am condimentat cu sare si piper si am oprit aragazul.
Oul batut bine l-am turnat in fir subtire,mestecand mereu in ciorba ca sa obtin”zdrentele de ou”.
Daca va place ciorba acra puteti sa adaugati 2 linguri de otet in ou atunci cand il bateti.Eu nu am pus pentru ca ,asa cum spuneam,a mancat si pitica din ciorba iar otetul nu este pe lista ei de alimente in acest moment.

Lasă un răspuns

