Briose cu bere neagra

DSC00888

Putin cam tarziu dar am reusit sa pun si briosele cu bere neagra pe care le-am facut pentru petrecerea de 1 an a micutei mele.Nu va speriati…briosele au fost doar pentru adulti.

Ingrediente:

200 gr unt
250 ml bere neagra
75 gr cacao
275 gr faina
400 gr zahar
1 plic praf copt
2 oua
1 iaurt mic(140 gr)

Intr-o craticioara cu fund dublu punem untul,cacaoa si berea si o punem pe aragaz la foc mic pana cand se topeste untul.Lasam amestecul la racit 10 minute.
Intre timp cernem faina impreuna cu praful de copt.
Peste compozitia de bere punem zaharul si apoi faina treptat mestecand mereu cu un tel ca sa nu se faca cocoloase.
Adaugam ouale pe rand si la final iaurtul.
Cu aceasta compozitie umplem 3/4 din fiecare forma de briose si le dam la cuptor 30 de minute la 170 de grade,pana cand briosele trec testul scobitorii.
Din aceasta compozitie mi-au iesit 24 de briose.
Pentru decor am folosit italian meringue buttercrem si figurine facute din pasta de zahar.

DSC00890

DSC00884

Lasă un răspuns

